Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



miercuri, 8 decembrie 2010

Dovleacul meu adorabil

Luni seara am fost la masa la parintii lui Flo. Printre bunatatile pentru oamenii "mari", stiind ca vine si Fomila (aka Galmi Mic) la masa, Nina (mama lui Flo) a pregatit si niste dovleac copt.
Eu, fiind la primul copil si neavand nici bebelusi care sa fi crescut in preajma mea, m-am bazat mult pe sfatul pediatrilor si pe ceea ce am citit din carti. De multe ori mi s-a parut ca prea am facut "ca la carte" si incerc sa fac din ce in ce mai mult ceea ce simt, fara sa ma gandesc daca scrie sau nu in carti.
Dovleacul nu este mentionat in carti pritre primele alimente ale diversificarii (cel putin nu in cele citite de mine) si nici pediatra nu mi-a zis nimic de dovleac.
Asa ca, prima reactie pe care am avut-o a fost aceea de retinere... nu prea eram dipusa sa ii dau piciului dovleac.
Apoi m-am gandit: in carti si la doctor am auzit de morcov si mar. Dar piciului nu-i place nici unul dintre acestea... Ce fac de maine??? Il oblig??? Mi-am propus dinainte sa incep diversificarea sa nu il oblig niciodata sa manance. Deci de maine tre sa gasesc un nou aliment... iar acesta poate fi, foarte bine, dovleacul.

Cand era bebe Eduard... mai bebe decat e acum :)... Oana (sor-mea) ii spunea "Dovleac". Am trecut porecla asta si pe invitatia la botez. Se pare ca era o porecla mai nimerita decat s-ar fi gandit cineva.

Am luat luni seara dovleac copt pe deget (era foarte fraged - ca o pasta) si i l-am bagat in gura. E putin spus ca i-a placut. M-a lins pe degete :). I-am dat cateva "degete" de dovleac pe care le-a halit imediat, fara sa scuipe nimic. N-am vrut sa exagerez, fiind prima experienta cu "simbolul Halloween-ului".

Marti dimineata (de fapt era trecut de 12, ca piciu' a luat prima masa pe la 8.15), am pregatit dovleacul copt.
Iata cum arata:
Apetisant, nu?? :)
Lui Galmi asa i s-a parut!

A plescait la dovleac foarte vesel si pofticios! Se vedea ca ii place gustul. Nici macar nu m-a stropit cu el!!!



L-am lasat si sa bage mana in castron.


A plescait si a molfait dovleacul, facand niste fetisoare adorabile!


A fost asa de dragalas! Nu s-a strambat deloc!


Iata ce a ramas in castronel la sfarsit:


Ca un pici finut si curatel ce este, dupa ce a terminat de mancat, s-a sters singur cu servetelul :)))



Apoi ne-am spalat si am mai "bagat" 130 ml de laptic.
A fost o experinta foarte placuta!
Pup,
R.

5 comentarii:

  1. Eu nu i-am dat dovleac Anei. Dar voi incerca sa vad daca ii place

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce i-ai mai dat Anei? Da-mi si mie inspiratie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bananaaaaaaaa, stiu eu sigur o sa vrea banana :P O sa incep sa-i spun si bananuta nu doar dovlecel :)) In alta ordine de idei, ce frumos a folositcu servetelul! Este un finut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adorabilul meu scump :) uite vezi de asta il iubeste buni tare de tot, pentru fetisoarele astea haioase pe care le face......Pupici pe botici :)))))) Buni

    RăspundețiȘtergere
  5. Aia cu servetelul m-a dat gata! Traiasca Halloween-ul! Pup, Raluca

    RăspundețiȘtergere