Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



miercuri, 26 ianuarie 2011

Vreti sa auziti cel mai sincer ras in hohote???? Trebuie sa va previn: e contagios!!!!

Ieri, bebe Eduard a fost foarte bine-dispus. Toata ziua a zambit si a ras. Totul a culminat cu o repriza de hohoteli fara un motiv aparent. Ma pregateam sa-l imbrac sa plecam spre Buni, ne zambeam reciproc si.... au inceput hohotelile. Am luat repede telefonul si am filmat.


Ati mai auzit vreun pici asa mic razand asa???? Eu nu credeam ca e posibil!

7 comentarii:

  1. Cel mai adorabil mogaldi gogaldi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A fost intr-adevar intr-o dispozitie foarte buna! Ce de pupici mi-a dat apoi!

    RăspundețiȘtergere
  2. :-)))))))))))))))))))))))))))))))))E de coma!!!!
    Clar e contagios!!!
    Ma bucur ca este atat de bine dispus :)
    Andrushka

    RăspundețiȘtergere
  3. Galmiciosul lui buni scump si drag e cel mai dragalas si vesel piciulet,iar rasul lui clar e molipsitor. Mi-e atat de drag ca-mi vine sa pup ecranul de la calculator:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaai, am ras cu lacrimi! :)) Gogonix este cel mai tare bebe!

    RăspundețiȘtergere
  5. E super haios barbatelul tau gilmicios!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar ca e un scump! Pupici!

    RăspundețiȘtergere