Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



vineri, 11 februarie 2011

Grasunici is back!!!!

Ieri am fost la doctor pentru controlul lunar si am avut o surpriza placuta: piciu' mic a recuperat evolutia "slabuta" de luna trecuta, crescand cu 640 grame in ultimile 24 zile (atat a trecut de la ultimul control medical).
Asadar, a ajuns acum la greutatea de 9340 g! Yupiii!!! Grasunici is back!!!!!
Si ne-a linistit si d-na doctor: nu e nici o problema daca sta mult in picioare, atata timp cat nu il fortam noi sa o faca! Sa-l fortam???? Hahahahaha!!! Eu mai aveam nitel si il fortam sa stea in fund :)))))

Asa ca, pentru a ne arata bucuria pentru revenirea shunkulitzelor, am facut azi o sedinta foto.
Va las sa va amuzati de rezultate!

Pupici tuturor!
R.

 Shunkulitzele in toata splendoarea lor!

 Zmotocesc zebra

 

Cutia asta e tocmai buna pentru facut niste genoflexiuni! Super! Sunt preferatele mele! 


 Zebro! Ce cauti pe cutia mea???

Stai ca ajung eu acum la tine!! Sa vezi ce te scuip! N-ai invatat nimic din trecutul nostru impreuna???

Ia de aici! Ptiu! Ptiu! Ptiu!! Sa-ti fie invatatura de minte, sa nu te mai pui cu mine altadata!!! 

 Si acum cara-te de aici!!!

Am cucerit cutia!!! 

 Grrrr! Dinozaurule! Te mananc!!!

 Hmmm... Are un gust cam ciudat....


Sunt un bubuloi cu obraji pupacibili.... Stiu eu...

 Mami, ce vrei sa spui cu "nu ai voie sa mananci aparatul foto??" Sa stii ca eu nu inteleg tot ce spui tu... Sunt mic... si bleg... Cred ca pot sa mananc totusi prosopul....



Ce ziceti, cu zambetele astea, as putea sa fac reclama la pasta de dinti??? Hmmm... Cred totusi ca trebuie sa mai astept putin.. Macar pana am 2 dinti si sus...  


 Ce iubesc sherpalaul asta cu cap de floare! Imi vine sa-l pup!

Mama zice ca sunt adorabil si cand ma supar. Voi ce parere aveti? 

Cateodata sunt visator. Si zice mami ca vede inocenta si dragostea in ochii mei.  

 Cateodata ma simt ciudat si las privirea in jos... Mami spune ca ma rusinez.

Cum or intelege adultii ceva din carti, daca nu le baga in gura??? 

Asa-i ca am niste dintisori foarte dragalasi?? 

Am si o gura maaareee!!!! 

Da, incape aproape toata mana!!!


Va plac colantii mei??? Da... sunt misto, stiu....


 Va intrebati oare ce am in gura??? E un siret!!! Ce, nu ati mai vazut oameni cu siretul in gura? Dar voi la ce folositi sireturile????

 E mare distractie sa flencanesti la un siret! Incercati si voi si o sa va convingeti!

3 comentarii:

  1. Mai,ce poze frumoase!!!
    Si ce baiat mumos!!! Bravo mai sunculite!
    Fa genoflexiuni multe acum ca sa faci muschiuleti
    Imi plac comentariile tale Rox :))))
    Si decorul e demential :))))
    Pupici de la Andrushka

    RăspundețiȘtergere
  2. Piciuletul nostru e adorabil si face niste mutrite nostime de nu-ti vine sa mai iei pupatorul de pe el, iar comentariile lui mami sunt pline de umor si te binedispun :)) Va iubesc tare de tot si va pupacesc pe amandoi .....Buni

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noi te iubim tare mult, Buni :)

    RăspundețiȘtergere