Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



sâmbătă, 18 iunie 2011

La Bran, de ziua nanului Slava

     Nanul Slava este copil chiar si la 30 ani. Asta (in principal) pentru ca isi aniverseaza ziua de nastere odata cu toti copiii: pe 1 iunie. Anul acesta l-am sarbatorit la Bran.
     A fost un weekend foarte frumos: ne-am si distrat, ne-am si odihnit dar, mai ales, ne-am bucurat de linistea si aerul curat de la munte.
     Pensiunea unde ne-am cazat a fost foarte frumoasa, cu camere primitoare, cu paturi confortabile, cu o curte mare cu gazon des si un foisor generos, care ne-a gazduit pentru gratare, mic-dejun in aer liber si baute sub clar de luna.
     Eduard a fost cuminte foc: a mancat bine, a dormit mult, s-a jucat cu mingea in curte, a ras si s-a bucurat si el alaturi de noi de momentele frumoase petrecute acolo.
     A fost un weekend care m-a facut din nou sa regret ca nu stam la casa, sa poata piciul sa stea in curte si sa se simta liber. Regretul asta m-a facut sa fiu foarte deprimata in saptamana ce a urmat.

     Dar sa revenim la partea frumoasa :). Iata poze:




 Inca trebuia momit sa faca pasi singur...

 ...era mai sigur de-a busilea


 Tamara (fata lui Slava si a Claudiei) dragalindu-l pe "bebeee miiic"

 De ce exista usi? Ca sa le inchidem si sa le deschidem pana ne plictisim...


 Alint...




 Pitici la portbagaj



Un comentariu:

  1. Ce dragut il dragalea Tamara! In pozele in care se alinta este adorabil iar ultimele cu portbagajul... super haioase!

    RăspundețiȘtergere