Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



joi, 4 august 2011

Prietenii in vizita si..... primul sarut ;)

Ieri a fost o zi foarte amuzanta. Au venit in vizita prietenii pici ai lui Eduard impreuna cu mamicile lor. In total au fost 4 piticoti:
Delia

Sonia

Luca

si, bineinteles, Edutzu-Dragutzu

S-au jucat ca niste ingerasi :)

Baietii, Eduard si Luca, pofticiosi si mancaciosi, ca de obicei, au degustat din mancarea tuturor, iar intre mese au testat si biscuiti si fructe. Adica au mancat non-stop :).

Normal ca unde sunt multi pici apar si situatii super amuzante.
Cum ar fi momentul cand Sonia, Delia si Luca vroiau sa deschida toti trei usa de la dormitor:


Cel mai tare ne-am distrat, noi mamicile, cand Luca, Eduard si Delia erau lesinati de somn si, pentru ca Sonia dormea deja in dormitor, ei trei au fost nevoiti sa se descurce cum pot in sufragerie. Si se tavaleau pe jos ca niste ingerasi rasfatati de ne venea sa murim de dragul lor!



Cel mai special moment de ieri a fost cand Eduard si Sonia au impartit balansoarul. Iar Meme a incurajat-o pe Sonia sa-l pupe pe Eduard pe obraz. Insa Edutzu a avut alte planuri... Asa a iesit PRIMUL SARUT




Si entuziasmul de dupa:



Ati vazut in viata voastra ceva mai dragalas si mai gingas decat ingerasii astia doi pupandu-se???? Eu, cu siguranta nu!

2 comentarii:

  1. Sunt adorabili toti! Dar ce l-as mai pupa si eu pe Mogo al meu cel drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt super dragalasi piciuletii, iar Eduard e clar ca o sa aiba un succes teribil la fete, varba cantecului :"Ma iubeste femeile si e moarte dupa mine".....:))
    Pupici multi si de la buni:)

    RăspundețiȘtergere