Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



luni, 17 octombrie 2011

Pitulicea vorbareata - update

Mi-am dat seama ca la postarea precedenta am uitat sa mentionez poate cel mai important cuvant pe care Eduard il spune: numele sau - Deda :))))

Din 5 octombrie (cand am scris postarea precedenta) si pana azi, adica in 12 zile, piciu' mic a mai adaugat inca 12 cuvinte in vocabular. E ca acele calendare despre care tot vorbesc americanii prin filme "Word of the day calendar" :))))

51. atate - sanatate - ne ureaza cand stranutam
52. metsi - mersi - ne spune cand ne da un lucru pe care i l-am cerut :))). Nu intelege ca noi suntem cei care trebuie sa-i multumim. Zice si un fel de multumesc, insa foarte stalcit (ceva de genul "memete").
53. sus
54. dos - jos
55. poua - ploua
56. paini - paine
57. bateria - ma uimeste cat de corect pronunta cuvantul asta!!!
58. pau - parul
59. catou - calculatorul
60. tesene - desene animate
61. guguri - struguri - cuvantul spus prima data azi
62. CUVANTUL CEL MAI ASTEPTAT DE BUNI FLORI: "muni" adica.... bineinteles BUNI :)))))))
Ce era mama lesinata dupa Eduard... acum.... cand o striga prin casa "muni!!!!"... va imaginati ce simte... mai ales ca a lasat-o sa astepte asa de mult pentru a-l auzi rostind cuvantul magic ;)

Cuvintele mai "vechi" le-a perfectionat, incat multe dintre ele sunt din ce in ce mai aproape de realitate.

Tot saptamana asta a inceput sa foloseasca si un fel de diminutive... Adica atunci cand vrea sa fie dragalas (de parca nu e mereu super-dragalas, oricum), vorbeste "altfel". Iata cateva exemple:
In loc de "banane" zice "bananenenene". In loc de "tesene" zice "tesenenenene". In loc de "papini" (noua varianta pentru pantaloni) zice "papininininini". Si le rosteste de fiecare data cu un zambet zambet poznas si topaind prin casa. E adorabil!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu