Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



joi, 23 februarie 2012

Cuvinte minunate rostite de un glas de înger

Scenariul 1

Ora 7 dimineaţa. Cu 10 minute înainte sa sune ceasul pentru ca Flo sa se pregătească de plecarea la servici. Eu şi Flo dormim.

Eduard, în şoaptă: mami? tati?
Noi, îl auzim, dar ne prefacem în continuare ca dormim.
Eduard, pe un ton normal: maamii!!! taatii!!!!
Noi, ne facem ca dormim în continuare, in speranţa ca ne va lăsa măcar cele 10 minute până sună ceasul.
Eduard, cu ţignalul pe ON: MAAAMIIII!!!!! MAAAMIIIII!!!!!! MAAAMIIIIIII!!!!!
Eu, fară să ridic capul de pe pernă: Da, iubitule! Ce e?
Eduard: Mami, Dino!!!!
Eu: Ce e cu dino, mami?
Eduard: Vei! Dino! Vei! (adică îl vrea pe dino)
Eu: Nu ştiu, mami, unde este dino!
Eduard: Dageiie!!! (adică este în sufragerie)
Eu: Dacă e în sufragerie, lasă că îl luăm mai târziu...
Eduard: Mamiiii! Aduce!!!!!!!



Scenariul 2

După-amiază, într-o zi cu viscol, ninsoare şi frig de crapă pietrele. Eduard stă la geam şi priveşte afară.

Eduard: Mami!! Bige!! (ninge)
Eu: Da, iubitule, ninge tare.
Eduard: Apadă! Muutăă! (zăpadă multă)
Eduard pleacă de langă geam şi se duce direct la uşa de la intrare. Începe să bată in uşa şi îmi spune: Mami! Apaăă!!! (să mergem afară).
Eu: Nu, iubitule! Nu mergem acum afară!
Eduard, resemnat, pleaca de langa uşa si, dând din cap ca o băbuţă, spune: Bântu bate..... (bate vântul).

Scenariul 3


Eduard îmi gaseşte telefonul nesupravegheat prin casă si vine la mine cu el în mană: Mami! Dedusu! Dezi! (vrea să vadă filmuleţele cu Eduţu din telefonul meu).
Eu: Iubitule, abia acum un sfert de oră le-ai vazut.... Nu ţi le mai arăt iar....
Eduard, cu voce miorlaită: Maamiiiii!!!! Aăatăăăă!!!! Agugueee!!!! (sa-i arat filmuletul in care el mănâncă iaurt şi se face ca un porcuşor, mozolit până în tălpi)

S-ar uita la filmuleţe cu el non-stop.... Nu ştiu ce să mai fac... Nu mai pot vorbi la telefon, fără sa înceapă să se zmiorcăie pe langă mine ca vrea să se vadă :)))


Scenariul 4


Eduard este la el in patuţ şi se joacă cu zebra.

Eu: Eduţu, ce faci acolo, mami? Ce face zebra căţărată pe marginea patului?
Eduţu: Biba! Ucă! (zebra urcă)
Apoi, dându-i o karată zebrei, care cade secerată în pat: Ooooo!!! A căcă!!!!! (a cazut :))))
Eu: Mami, ajut-o pe zebră!
Eduţu, luând zebra de mână: Manusa! Idică! (o ridică de manuţă)


Sper să reuşesc să surprind astfel de momente şi în filmuleţe care sa meargă postate pe net. Momentan, am astfel de discuţii surprinse în nişte filmuleţe a căror dimensiune face imposibilă urcarea lor pe acest blog....







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu