Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



miercuri, 25 aprilie 2012

Cântă, Mr. Leto! Cântă!

Recunosc, am tendinţa de a asculta în maşină acelaşi CD pana crapă. Adică săptămâni în şir (uneori chiar luni), cu mici excepţii, ascult aceeaşi trupă. 

Lui Eduard îi place să fie muzică în maşină, insă nu şi-a manifestat niciodată preferinţa spre un artist sau un gen de muzică. Să cânte cineva acolo.... că oricum, dacă e supărat de ceva, nu mai contează ce se aude in boxe. Multi parinţi imi spuneau că, dacă bebeluşii lor plangeau în maşină, dădeau muzica tare şi copilul se liniştea. La noi nu a ţinut niciodată. Eduard, probabil din cauza încăpăţânării sale (moştenită de la mine, trebuie sa recunosc), dacă vrea să plangă, plange... Nu stă la discuţii. 

Şi aşa a fost un an jumate. De când s-a nascut Eduard, la fiecare drum mai lung, când i se facea somn, Eduard întâi băga 10 minute de bocete. Apoi se culca.



Şi am început sa ascult in maşină 30 Seconds to Mars, o trupă pe care o iubesc de mulţi ani şi care îşi face loc periodic printre playlisturile mele.

Nici nu am observat, la început. Apoi, după o perioadă, mi-am dat seama ca la noi în maşină, era mereu linişte si bună dispoziţie. Eduard nu mai plângea. Am zis că a crescut si el acum şi işi dă seama că nu are motiv de smiorcăiala.

Într-o zi ascultam radio. Şi brusc Eduard a început din nou cu smiorcăiala. Am mutat pe CD. Până să apuce muzica să înceapă, smiorcăiala s-a transformat în plans isteric.... Când Jared Leto a rostit primele cuvinte.... Stupoare! Eduard a tacut instant. WHAT???? Întotdeauna am zis ca Jared Leto are probabil cea mai bună voce din tot rockul de pe lume (că alte genuri oricum nu contează pentru mine ;) ). Se pare că şi Eduard e de aceeaşi parere!

Şi de atunci am avut multe ocazii de a testa această teorie. Şi, pană acum, nu ne-a dezamăgit niciodată.
Cât timp în boxe se aude 30 Seconds to Mars, Eduard stă cuminte şi ascultă. Când se termină o melodie, in următoarea secundă, Eduard spune supărat: "Cântă!!!! Cântă!!". Iar când se aud primele acorduri din următoarea melodie, se relaxează instant şi trage un zâmbet fericit.


În topul preferintelor este "Hurricane". 


Melodia asta e magică!!! Jur! E prima melodie la care Eduard a început sa cânte. Imaginaţi-vă şi voi un ghindoc de nici 2 ani, care nu leagă propozitii concrete, cum reproduce silabe dintr-o melodie în limba engleză!!! E bestial!!!

Jared Leto: No matter how many times that you told me you wanted to leave
Eduard: Liiiiii
Jared Leto: No matter how many breaths that you took you still couldn't breathe
Eduard: Biii, biii
....
Jared Leto: Where did you go? Where did you go? Where did you gooo?
Eduard: Gooooooo!!!!
....
Jared Leto: Burn! Let it all burn!
Eduard: Băăă!!!! Bă!



O altă melodie preferată este "Closer to the Edge".
Aceasta este o melodie care crează fericire. Se ascultă cu zâmbetul pe buze de la început până la final, mai ales dacă mami cântă alături de Mr. Leto.

 Şi când melodia ajunge la versul No no no no! I will never forget! No no! I will never regret! No no! I will live my life!!!!, atunci Eduard zice Da! da! da!




Tot printre preferinţele noastre este si "Alibi". Asta e melodia pe care Eduard poate adormi liniştit. Mai ales dacă o ascultă de 3 - 4 ori la rând :).



Aşa că, dacă îl întreb pe Eduard "Cine cântă mami la noi în maşină?", raspunde repede cu zâmbetul pe buze: "Mars!!". La început spunea Marş, dar l-am lămurit ca marş spui la câini când vrei să plece de langă tine, iar pe nenii care cântă la noi în maşină îi cheamă Mars.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu