Avertisment!






AVERTISMENT!

Orice reproducere a textului sau a imaginilor din acest blog, fara acordul meu, reprezinta furt si impotriva hotilor vor fi luate masuri conform reglementarilor legale in vigoare.

In cazul in care doriti obinerea acordului meu pentru a le uitiliza, va rog lasati un comentariu cu datele dvs de contact.

Va multumesc,
Roxana



miercuri, 11 iulie 2012

A mai crescut mogaldeata inca putin!!!!

Azi e o zi ce trebuie neaparat marcata in calendar!!!

Piciul meu a mers la gradinita fara sa planga!!!!! Wow! Mare mandrie de mama a navalit in sufletul meu azi!

Era foarte frustrant sa-l vad cum plange de i se innoada lacrimile in barba in fiecare dimineata. Se vede ca ii place la gradinita, ii place sa se joace cu copiii, ii place sa manance impreuna cu ei, sa doarma cu Miss. Si totusi plangea cu consecventa in fiecare dimineata.

Incepusem sa ma resemnez si sa ma gandesc ca asa va fi mereu (am prietene care mi-au spus ca ai lor copii au plans in fiecare zi de gradinita, ani in sir...). Se pare ca avem totusi sanse sa mergem cu zambetul pe buze la gradinita!



Si inca niste dovezi ca mutzunake a mai crescut nitel in ultima vreme:

Nu mai folosim biberoanele! Ultima data cand a baut laptic cu biberonul a fost 20 iunie 2012. De atunci bea laptic cu o canita cu supapa (ca sa poata sta pe culcat pe spate). Poate insa sa bea foarte bine din orice alt recipient: sticla de plastic, cana 'de oameni mari', etc.

Face pipi ca 'oamenii mari'!
Cu caldurile din ultima vreme, seara, cum intram in casa, dezbracam maimutica la pielea goala si il lasam sa se 'aeriseasca'. I-am spus sa nu faca pipi in pat. El s-a dat jos din pat si ne-a intrebat 'Pe jos??'. Noi am sarit ca arsi: 'Nu pe jos, iubitule!!! Mergem la veceu!". A ceceu????


Si am fost placut surpinsi sa descoperim ca ne asculta. Mami, pipi a ceceu!!!
Mergem la veceu, il punem cu picioarele pe colac si el incepe 'Iese!! Iese!!! A isit!!!! Bavo!!!!' . Si se aplauda singur la sfarsit. E super dragut!!! Bineinteles ca sunt dati cand se finalizeaza prin 'Nu iese!!!' si ne plimbam dormitor-baie-dormitor de cateva ori....

Concluzia: am un baietel marisor :). Si care stie deja ce va face cand va fi mare!

Mami, chiec maie, cat pian!!!! Adica atunci cand va creste mare va canta la pian (l-a admirat fascinat vreo 5 minute intr-o zi pe nenea pianistul care canta in cafeneaua de la Plaza Romania). Artistu' lu' mama iubit!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu